Followers

Friday 15 June 2012

PATUTKER YANG TAK BUAT SALAH MINTA MAAF? EH???????

WWW 1: Salah Utusan Malaysia Nizar Pula Yang Mohon Maaf - Tak Patut

Kita biasa dengar jika seseorang menghampiri ajalnya kebiasaan orang itu akan berubah sikap atau perangainya.
Kalau yang selama hidupnya kurang amal ibadat, tiba-tiba dia rajin beribadat.
Kalau selama hidupnya dia seorang yang garang atau pemarah, tiba-tiba dia menjadi seorang yang penyabar atau lemah lembut.
Tiba-tiba buat perkara-perkara yang tak pernah dia buat.
Kalau orang-orang tua pula ada yang jadi perangai budak-budak balik. Ada juga yang mengarut dan merapu hingga buat perkara-perkara pelik yang tidak munasabah.
Tetapi ada juga yang tiada apa-apa perubahan, tiba-tiba sahaja pergi meninggalkan dunia yang fana ini. 
Sebelum saya pergi lebih jauh, marilah kita sama-sama sedekahkan Al Fatihah kepada orang-orang islam yang telah pergi lebih awal daripada kita. 
Al-Fatihah.....
Semoga segala urusan kubur mereka dipermudahkan, segala dosa-dosa diampunkan dan ditempatkan di tempat orang-orang yang beriman. Amin.....
Hari ini kita nak bercakap pasal mengarut dan merapu sebelum meninggal dunia.
Baru-baru ini kita semua tahu bagaimana seorang pemimpin Pas yang menghadapi masalah mental mempertikaikan tindakan Sultan Johor membeli nombor pendaftaran kenderaan WWW 1.
Terang-terangan dia sendiri yang tulis perkara berkenaan. Boleh lihat di sini....
Kemudian dia minta maaf diatas tindakan dia itu. Tapi dalam masa yang sama dia tidak mengaku dan salahkan Utusan Malaysia diatas kejadian tersebut.
Persoalannya mudah, 
Kalau kau tak bersalah apa ke jadahnya kau minta maaf ???
Semakin hari semakin banyak kita lihat bagaimana Pas mempamerkan kebodohan mereka dengan perkara yang merapu dan karut marut...
Itulah sebagai salah satu tanda saat kematian Pas sudah semakin dekat...

Sikit-sikit salahkan Umno, semuanya salahkan Utusan Malaysia dan segalanya salahkan TV3. Begitu juga dalam hal arahan supaya penangguhan mengerjakan haji tahun ini. Setelah Pas tersepit dengan kebodohan sendiri, tiba-tiba Utusan Malaysia juga disalahkan.
Hai bro....tekun membaca nampak....paper apa tu ?
Perhatian: Minggu depan ada satu lagi cerita panas berhubung seorang individu yang berkaitan dengan sebuah syarikat Pas yang dituduh menipu menggunakan nama Sultan Johor dan Sultan Kedah. Nantikan pendedahan panas tersebut....
 
sumber : RBF Online blog

No comments:

Post a Comment