Followers

Sunday 26 June 2011

JANGAN JADI PAK ATAU MAK TURUT DALAM KEPUTUSAN

Pemuda UMNO adakan Himpunan Patriot pula gnakan lambang merah
untuk atasi si Kuning.
Semua orang cerita serupa, keluar satu ceita,semua kedai kopi atau cafe (ikut keelas siapa individu itu beradalah) cerita hangat sekarang adalah ambiga dengan Himpuna BERSIH 2.0 (Ntah kenapa pula ada lagi 2.0 ni dihujungnya. barangkali sebelum ni sudah ada perancangan yang nk menjadikan tetapi terbatal) andaian Seri je ni heheheheheh

ada juga Seri dengar-dengar konon himpunan ini akan dibuat di Sabah juga. lokasinyaKota kinabalu. alahai, baru sahaja siap JOM Heboh ni, mau kembali kesesakan di KK pula? Kala pesta2 ni blh juga seri join heheheheh.. (kna tanya my bos dulu, biasanya my kp ni paling allergic bersesak.. tp.. almaklulah di sahaja pakar drive sementara seri jadi tukang snap) sis boleh tak..

apaun sebenarnya seri setakat ingin beri pandangan semata, kenapa harus kita jadi PENURUT? sanggup menerima risiko akan docederakan? Seri tidak mlihat Himpunan BERSIH ini bersih sangat agendanya.perancangan dan pelaksananya sudah nmpk tidak kebersihannya. Sangat mencurgakan. Tiru sekejap kata2 nabil. U FIKIRLAH SENDIRI.

No comments:

Post a Comment