Followers

Thursday 29 September 2011

APA YANG KITA PERLU LAKUKAN

Cik seri membaca 1 penulisan yang menarik perhatian seri untuk dikongsikan. Artikel ini dinyatakan oleh putera gempur. Baca:


Putera Gempur30hb September 6.39 pagi
\\\:+)>-
Slm, jika ign melihat Islam bertambah kuat d negara tercinta ini pastikan pengkhianat2 bangsa & agama lenyap dr mnjd duri dlm daging yg lama kelamaan akn bernanah & berbau busuk. PAS mengamalkan ciri2 ajaran Syiah, Wahabi dan Khawarij. Pemimpin2 tertingginya dianggap MAKSUM tidak boleh dikritik dan ditegur. Ia bercanggah dgn ajaran Islam krn Islam memberikan darjat MAKSUM hanya kpd nabi dan Rasul sahaja. Ciri ini seumpama dictator dalam pemerintahan komunis , lihat shj dlm perlembagaan PAS yg mnetapkan jawatan tertinggi Mursyidul tidak boleh dicabar dan dipertandingkan. Perlembagaan ini menyebabkan pemimpin2 tertinggi mereka merasa ego dan sbg mn yg kt maklum EGO ini adalah sifat Iblis dan krn sifat inilah Iblis di halau dari syurga. Perlembagaan keEGOan ala Iblis ini melahirkan pengikut2 yang terlampau taksub dan bertaklid buta terhadap pemimpin2 mereka. Ketaksuban melampau ini melebehi ketaksuban kpd ALLAH, Rasulullah, sahabat2 R.A, para tabiin & imam2 4 mazhab. Ciri ini sekiranya tidak dibendung boleh menjurus kepada kumpulan2 sesat seperti Al MAunah dan Al Arqam yang membahayakn keselamatan dan keamanan dalam Negara.

Dr Abi Said Al Khudri katanya Rasulullah pernah bersabda : Apabila dibai'at @dilantik seorang pemimpin dikalangan kamu melalui satu pertandingan atau lebih maka BUNUHLAH yg terakhir. (Sahih Muslim 1819)

Nyata dan jelas Rasulullah melarang keras melarang melantik 2 khalifah di dalam 1 jemaah krn dikhuatiri akan berlaku perpecahan dan pertumpahan darah antara umat yg bersaudara. Oleh itu PAS WAJIB di TENTANG & sekiranya masih ENGKAR maka WAJIB DIBUNUH!!! ALLAHUAKBAR!!!ALLAHUAKBAR!!! ALLAHUAKBAR!!!//

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment